Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23695
Název: Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі тернопільської дирекції ПАТ «УкрПошта»)
Autoři: Халюта, Алла Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Халюта А.В. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі тернопільської дирекції ПАТ «УкрПошта») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ А.В. Халюта — Тернопіль: ТНТУ, 2018р. — 7 с.
Datum vydání: 9-úno-2018
Date of entry: 19-úno-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
Committee members: Турський, Ігор Володимирович
Klíčová slova: 075
маркетинг
Master Thesis
Abstrakt: Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика маркетингової діяльності та розроблено маркетингову стратегію підприємства ( на прикладі Тернопільської дирекції ПАТ «Укрпошта»). Робота пройшла апробацію в Тернопільській дирекції ПАТ «Укрпошта», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Ключові поняття: маркетингові стратегії, ефективність маркетингової діяльності, маркетингові дослідження.
Popis: Актуальність дослідження.Поширення процесу глобалізації, загострення конкуренції, вступ держави до СОТ та підписання Угоди про асоціацію з ЄС обумовлює необхідність прогресивних змін діяльності ПАТ «Укрпошта». Пошта є стабільним платником податків, а також масштабним роботодавцем, вона виконує найважливішу соціальну функцію, надаючи універсальні послуги, якими можуть скористатися всі верстви населення. Проте сьогодні підприємство функціонує в умовах обмежених фінансових ресурсів, а застарілість матеріальної бази не дозволяє розширити спектр послуг, що приводить до втрати нею багатьох конкурентних переваг.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23695
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Content type: Thesis Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
автореферат Халюта.docx40,28 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora