Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23695
Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.advisorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorХалюта, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2018-02-19T10:54:49Z-
dc.date.available2018-02-19T10:54:49Z-
dc.date.issued2018-02-09-
dc.identifier.citationХалюта А.В. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі тернопільської дирекції ПАТ «УкрПошта») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ А.В. Халюта — Тернопіль: ТНТУ, 2018р. — 7 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23695-
dc.descriptionАктуальність дослідження.Поширення процесу глобалізації, загострення конкуренції, вступ держави до СОТ та підписання Угоди про асоціацію з ЄС обумовлює необхідність прогресивних змін діяльності ПАТ «Укрпошта». Пошта є стабільним платником податків, а також масштабним роботодавцем, вона виконує найважливішу соціальну функцію, надаючи універсальні послуги, якими можуть скористатися всі верстви населення. Проте сьогодні підприємство функціонує в умовах обмежених фінансових ресурсів, а застарілість матеріальної бази не дозволяє розширити спектр послуг, що приводить до втрати нею багатьох конкурентних переваг.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика маркетингової діяльності та розроблено маркетингову стратегію підприємства ( на прикладі Тернопільської дирекції ПАТ «Укрпошта»). Робота пройшла апробацію в Тернопільській дирекції ПАТ «Укрпошта», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Ключові поняття: маркетингові стратегії, ефективність маркетингової діяльності, маркетингові дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі тернопільської дирекції ПАТ «УкрПошта»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТурський, Ігор Володимирович-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Asub kollektsiooni(de)s:075 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
автореферат Халюта.docx40,28 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid