Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23689
Título : Методи візуалізації інформаційних ресурсів з використанням соціальних мереж
Otros títulos : Methods of information resources visualization using social networks
Autor : Кормило, Ігор Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Кормило І.В. Методи візуалізації інформаційних ресурсів з використанням соціальних мереж : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „122 — комп’ютерні науки“/ І.В. Кормило. — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — 2018.
Fecha de publicación : 16-feb-2018
Submitted date: 19-feb-2018
Date of entry: 19-feb-2018
Country (code): UA
Supervisor: Марценко, Сергій Володимирович
Palabras clave : 122
комп’ютерні науки
Resumen : У роботі були опрацьовані матеріали у відкритому доступі щодо напрямків досліджень: аналіз соціальних мереж та сигналів, інфографія (зокрема інфографіка), фоклсономія (тегування інформаційних ресурсів), теорія графів та ін. було проведено аналіз літературних джерел та огляд відомих математичних підходів до побудови математичних моделей відображення інформаційних ресурсів. Побудована інформаційна технологія візуалізації інформаційних ресурсів з використанням соціальних мереж. Практично реалізований сайт що містить інструменти візуалізації інформаційних ресурсів з використанням соціальних мереж. Запропоновано для візуалізації інформаційних ресурсів використати моделі на основі гіперграфу. Удосконалено інформаційну технологію візуалізації інформаційних ресурсів для соціальної мережі фейсбук. Вперше запропоновано для візуалізації в мережі фейсбук модель гіперграфа.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23689
Content type: Thesis Abstract
Aparece en las colecciones: 122 — комп’ютерні науки

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Автореферат Кормило.pdf285,93 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Strumenti di amministrazione