Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23576
Tytuł: Ефективність онлайн платформ електронного навчання при підготовці фахівців з комп’ютерної інженерії
Inne tytuły: Efficiency of e-learning online platforms at training professionals in software engineering
Authors: Марковець, Олександр Олегович
Markovets, Oleksandr Olehovych
Cytat: Марковець О.О. Ефективність онлайн платформ електронного навчання при підготовці фахівців з комп’ютерної інженерії: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «123» – комп’ютерна інженерія/ О. О. Марковець – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 9 с.
Bibliographic description: Markovets O. O. Efficiency of e-learning online platforms at training professionals in software engineering: abstract of master’s thesis on speciality 123 – computer engineering /О. О. Markovets – Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 9 p.
Data wydania: 15-lut-2018
Data archiwizacji: 15-lut-2018
Date of entry: 16-lut-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Тиш, Євгенія Володимирівна
Tysh, Ievgeniia Volodymyrivna
Członkowie Komitetu: Кінах, Ярослав Ігорович
Kinakh, Yaroslav Ihorovych
UDC: 004.4
Słowa kluczowe: ефективність
efficiency
платформа
platform
електронне навчання
online education
комп’ютерна інженерія
computer engineering
фахівець
specialist
Strony: 9
Abstract: Основними завданнями дипломної роботи є дослідження сучасного стану методів, моделей та засобів оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, виявлення їх недоліків, обґрунтування моделей для опису платформ електронного навчання, розробка методу і засобу оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, які в комплексі дали б змогу уніфікувати критерії оцінювання та досягти кінцевої мети – забезпечити повноту та адекватність критеріїв оцінювання ефективності. У дипломній роботі магістра обґрунтовано застосування і формалізовано моделі з ієрархічною структурою для оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, які відображають якість навчального матеріалу, викладача курсу та платформи як програмного продукту. Розроблено метод оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, який враховує відгуки користувачів таких платформ і дає змогу кількісно інтерпретувати ефективність тієї чи іншої платформи.
The main objectives of the thesis are to study the current state of the methods, models and means of evaluating the effectiveness of online e-learning platforms, to identify their drawbacks, to justify models for describing e-learning platforms, to develop a method and means for evaluating the effectiveness of online e-learning platforms, which would unify in the complex evaluation criteria and achieve the ultimate goal - to ensure the completeness and adequacy of the criteria for evaluating the effectiveness. In the master's thesis, application and formalization of models with a hierarchical structure for the evaluation of the effectiveness of online e-learning platforms reflecting the quality of the training material, course instructor and platform as a software product has been substantiated. A method for evaluating the effectiveness of online e-learning platforms is developed, which takes into account the responses of users of such platforms and allows to quantify the effectiveness of a platform.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23576
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:123 — комп’ютерна інженерія

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Aref_Markovets.pdf289,61 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora