Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23576
Titre: | Ефективність онлайн платформ електронного навчання при підготовці фахівців з комп’ютерної інженерії |
Autre(s) titre(s): | Efficiency of e-learning online platforms at training professionals in software engineering |
Auteur(s): | Марковець, Олександр Олегович Markovets, Oleksandr Olehovych |
Bibliographic description (Ukraine): | Марковець О.О. Ефективність онлайн платформ електронного навчання при підготовці фахівців з комп’ютерної інженерії: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «123» – комп’ютерна інженерія/ О. О. Марковець – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 9 с. |
Bibliographic description (International): | Markovets O. O. Efficiency of e-learning online platforms at training professionals in software engineering: abstract of master’s thesis on speciality 123 – computer engineering /О. О. Markovets – Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 9 p. |
Date de publication: | 15-fév-2018 |
Submitted date: | 15-fév-2018 |
Date of entry: | 16-fév-2018 |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Supervisor: | Тиш, Євгенія Володимирівна Tysh, Ievgeniia Volodymyrivna |
Committee members: | Кінах, Ярослав Ігорович Kinakh, Yaroslav Ihorovych |
UDC: | 004.4 |
Mots-clés: | ефективність efficiency платформа platform електронне навчання online education комп’ютерна інженерія computer engineering фахівець specialist |
Number of pages: | 9 |
Résumé: | Основними завданнями дипломної роботи є дослідження сучасного стану методів, моделей та засобів оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, виявлення їх недоліків, обґрунтування моделей для опису платформ електронного навчання, розробка методу і засобу оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, які в комплексі дали б змогу уніфікувати критерії оцінювання та досягти кінцевої мети – забезпечити повноту та адекватність критеріїв оцінювання ефективності.
У дипломній роботі магістра обґрунтовано застосування і формалізовано моделі з ієрархічною структурою для оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, які відображають якість навчального матеріалу, викладача курсу та платформи як програмного продукту. Розроблено метод оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, який враховує відгуки користувачів таких платформ і дає змогу кількісно інтерпретувати ефективність тієї чи іншої платформи. The main objectives of the thesis are to study the current state of the methods, models and means of evaluating the effectiveness of online e-learning platforms, to identify their drawbacks, to justify models for describing e-learning platforms, to develop a method and means for evaluating the effectiveness of online e-learning platforms, which would unify in the complex evaluation criteria and achieve the ultimate goal - to ensure the completeness and adequacy of the criteria for evaluating the effectiveness. In the master's thesis, application and formalization of models with a hierarchical structure for the evaluation of the effectiveness of online e-learning platforms reflecting the quality of the training material, course instructor and platform as a software product has been substantiated. A method for evaluating the effectiveness of online e-learning platforms is developed, which takes into account the responses of users of such platforms and allows to quantify the effectiveness of a platform. |
URI/URL: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23576 |
Content type: | Thesis Abstract |
Collection(s) : | 123 — комп’ютерна інженерія |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
Aref_Markovets.pdf | 289,61 kB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.
Outils d'administration