Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23576
Назва: Ефективність онлайн платформ електронного навчання при підготовці фахівців з комп’ютерної інженерії
Інші назви: Efficiency of e-learning online platforms at training professionals in software engineering
Автори: Марковець, Олександр Олегович
Markovets, Oleksandr Olehovych
Бібліографічний опис: Марковець О.О. Ефективність онлайн платформ електронного навчання при підготовці фахівців з комп’ютерної інженерії: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «123» – комп’ютерна інженерія/ О. О. Марковець – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 9 с.
Bibliographic description: Markovets O. O. Efficiency of e-learning online platforms at training professionals in software engineering: abstract of master’s thesis on speciality 123 – computer engineering /О. О. Markovets – Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 9 p.
Дата публікації: 15-лют-2018
Дата подання: 15-лют-2018
Дата внесення: 16-лют-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Тиш, Євгенія Володимирівна
Tysh, Ievgeniia Volodymyrivna
Члени комітету: Кінах, Ярослав Ігорович
Kinakh, Yaroslav Ihorovych
УДК: 004.4
Теми: ефективність
efficiency
платформа
platform
електронне навчання
online education
комп’ютерна інженерія
computer engineering
фахівець
specialist
Кількість сторінок: 9
Короткий огляд (реферат): Основними завданнями дипломної роботи є дослідження сучасного стану методів, моделей та засобів оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, виявлення їх недоліків, обґрунтування моделей для опису платформ електронного навчання, розробка методу і засобу оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, які в комплексі дали б змогу уніфікувати критерії оцінювання та досягти кінцевої мети – забезпечити повноту та адекватність критеріїв оцінювання ефективності. У дипломній роботі магістра обґрунтовано застосування і формалізовано моделі з ієрархічною структурою для оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, які відображають якість навчального матеріалу, викладача курсу та платформи як програмного продукту. Розроблено метод оцінювання ефективності онлайн платформ електронного навчання, який враховує відгуки користувачів таких платформ і дає змогу кількісно інтерпретувати ефективність тієї чи іншої платформи.
The main objectives of the thesis are to study the current state of the methods, models and means of evaluating the effectiveness of online e-learning platforms, to identify their drawbacks, to justify models for describing e-learning platforms, to develop a method and means for evaluating the effectiveness of online e-learning platforms, which would unify in the complex evaluation criteria and achieve the ultimate goal - to ensure the completeness and adequacy of the criteria for evaluating the effectiveness. In the master's thesis, application and formalization of models with a hierarchical structure for the evaluation of the effectiveness of online e-learning platforms reflecting the quality of the training material, course instructor and platform as a software product has been substantiated. A method for evaluating the effectiveness of online e-learning platforms is developed, which takes into account the responses of users of such platforms and allows to quantify the effectiveness of a platform.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23576
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aref_Markovets.pdf289,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора