Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456
Title: | Стратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд» |
Other Titles: | Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD» |
Authors: | Гораль, Андрій Романович |
Bibliographic description (Ukraine): | Гораль А.Р. Стратегічні засади управління товарною політикою» (на
прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»: автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 075 — Маркетинг/ А.Р. Гораль; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с. Horal A. R. «Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»). - The manuscript. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2018. |
Issue Date: | 8-Feb-2018 |
Submitted date: | 8-Feb-2018 |
Date of entry: | 8-Feb-2018 |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Тернопіль |
Supervisor: | Оксентюк, Богдана Андріївна |
Committee members: | Мариненко, Наталія Юріївна |
Keywords: | 075 маркетинг маркетинг макросередовище мікросередовище товарна політика новий товар marketing macroenvironment microenvironment commodity policy new product |
Number of pages: | 8 |
Abstract: | Досліджена діюча практика управління товарною політикою ТОВ «Промислова
база «Тернопільбуд». Проведена діагностика маркетингового середовища
досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони,
виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано шляхи вдосконалення
управління товарною політикою підприємства. The current practice of product policy management of «Industrial base «Ternopil'bud LTD » is explored. The diagnostics of the marketing environment of the investigated enterprise and the SWOT-analysis were made, the strengths and weaknesses, the possibilities and threats of the enterprise were identified, ways of improving the management of the company's product policy were proposed. |
Description: | Роботу виконано на кафедрі промислового маркетингу факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456 |
References (Ukraine): | 1. Гораль А. Р. Маркетингова товарна політика підприємства / А. Р. Гораль //
Матеріали X Всеукраїнської студентської науково - технічної конференції / В 2 т. –
Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя (м.
Тернопіль, 25-26 квітня 2017р.), 2017.– Т. 2. – С. 39. 2. Гораль А. Р. Маркетингова діяльність підприємства / А. Р. Гораль // Соціально-економічні аспекти розвитку економіки: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції студентів і молодих учених (м. Тернопіль, 27- 28 квітня 2017 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017. – С.48. |
Content type: | Thesis Abstract |
Appears in Collections: | 075 — маркетинг |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
автореферат.doc | 110,5 kB | Microsoft Word | View/Open | |
avtoreferat.djvu | 103,3 kB | DjVu | View/Open | |
avtoreferat.pdf | 513,32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
avtoreferat__COVER.png | 107,42 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools