Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456

Назва: Стратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»
Інші назви: Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»
Автори: Гораль, Андрій Романович
Бібліографічний опис: Гораль А.Р. Стратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»: автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 075 — Маркетинг/ А.Р. Гораль; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Horal A. R. «Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»). - The manuscript. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2018.
Дата публікації: 8-лют-2018
Дата подання: 8-лют-2018
Дата внесення: 8-лют-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
Члени комітету: Мариненко, Наталія Юріївна
Теми: 075
маркетинг
маркетинг
макросередовище
мікросередовище
товарна політика
новий товар
marketing
macroenvironment
microenvironment
commodity policy
new product
Кількість сторінок: 8
Короткий огляд (реферат): Досліджена діюча практика управління товарною політикою ТОВ «Промислова база «Тернопільбуд». Проведена діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано шляхи вдосконалення управління товарною політикою підприємства.
The current practice of product policy management of «Industrial base «Ternopil'bud LTD » is explored. The diagnostics of the marketing environment of the investigated enterprise and the SWOT-analysis were made, the strengths and weaknesses, the possibilities and threats of the enterprise were identified, ways of improving the management of the company's product policy were proposed.
Опис: Роботу виконано на кафедрі промислового маркетингу факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456
Перелік літератури: 1. Гораль А. Р. Маркетингова товарна політика підприємства / А. Р. Гораль // Матеріали X Всеукраїнської студентської науково - технічної конференції / В 2 т. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя (м. Тернопіль, 25-26 квітня 2017р.), 2017.– Т. 2. – С. 39.
2. Гораль А. Р. Маркетингова діяльність підприємства / А. Р. Гораль // Соціально-економічні аспекти розвитку економіки: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції студентів і молодих учених (м. Тернопіль, 27- 28 квітня 2017 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017. – С.48.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат.doc110,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
avtoreferat.djvu103,3 kBDjVuПереглянути/відкрити
avtoreferat.pdf513,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
avtoreferat__COVER.png107,42 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора