Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorГораль, Андрій Романович-
dc.date.accessioned2018-02-08T16:06:22Z-
dc.date.available2018-02-08T16:06:22Z-
dc.date.issued2018-02-08-
dc.date.submitted2018-02-08-
dc.identifier.citationГораль А.Р. Стратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»: автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 075 — Маркетинг/ А.Р. Гораль; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.uk_UA
dc.identifier.citationHoral A. R. «Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»). - The manuscript. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2018.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі промислового маркетингу факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України-
dc.description.abstractДосліджена діюча практика управління товарною політикою ТОВ «Промислова база «Тернопільбуд». Проведена діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано шляхи вдосконалення управління товарною політикою підприємства.-
dc.description.abstractThe current practice of product policy management of «Industrial base «Ternopil'bud LTD » is explored. The diagnostics of the marketing environment of the investigated enterprise and the SWOT-analysis were made, the strengths and weaknesses, the possibilities and threats of the enterprise were identified, ways of improving the management of the company's product policy were proposed.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectмакросередовище-
dc.subjectмікросередовище-
dc.subjectтоварна політика-
dc.subjectновий товар-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectmacroenvironment-
dc.subjectmicroenvironment-
dc.subjectcommodity policy-
dc.subjectnew product-
dc.titleСтратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»-
dc.title.alternativeStrategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»-
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.relation.references1. Гораль А. Р. Маркетингова товарна політика підприємства / А. Р. Гораль // Матеріали X Всеукраїнської студентської науково - технічної конференції / В 2 т. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя (м. Тернопіль, 25-26 квітня 2017р.), 2017.– Т. 2. – С. 39.-
dc.relation.references2. Гораль А. Р. Маркетингова діяльність підприємства / А. Р. Гораль // Соціально-економічні аспекти розвитку економіки: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції студентів і молодих учених (м. Тернопіль, 27- 28 квітня 2017 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017. – С.48.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат.doc110,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
avtoreferat.djvu103,3 kBDjVuПереглянути/відкрити
avtoreferat.pdf513,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
avtoreferat__COVER.png107,42 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора