Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456

Název: Стратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»
Další názvy: Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»
Autoři: Гораль, Андрій Романович
Bibliographic description (Ukraine): Гораль А.Р. Стратегічні засади управління товарною політикою» (на прикладі ТОВ «Промислова база «ТернопільБуд»: автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 075 — Маркетинг/ А.Р. Гораль; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Horal A. R. «Strategic management principles of product policy» (on the example «Industrial base «Ternopil'bud LTD»). - The manuscript. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2018.
Datum vydání: 8-úno-2018
Submitted date: 8-úno-2018
Date of entry: 8-úno-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Committee members: Мариненко, Наталія Юріївна
Klíčová slova: 075
маркетинг
маркетинг
макросередовище
мікросередовище
товарна політика
новий товар
marketing
macroenvironment
microenvironment
commodity policy
new product
Number of pages: 8
Abstrakt: Досліджена діюча практика управління товарною політикою ТОВ «Промислова база «Тернопільбуд». Проведена діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано шляхи вдосконалення управління товарною політикою підприємства.
The current practice of product policy management of «Industrial base «Ternopil'bud LTD » is explored. The diagnostics of the marketing environment of the investigated enterprise and the SWOT-analysis were made, the strengths and weaknesses, the possibilities and threats of the enterprise were identified, ways of improving the management of the company's product policy were proposed.
Popis: Роботу виконано на кафедрі промислового маркетингу факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23456
References (Ukraine): 1. Гораль А. Р. Маркетингова товарна політика підприємства / А. Р. Гораль // Матеріали X Всеукраїнської студентської науково - технічної конференції / В 2 т. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя (м. Тернопіль, 25-26 квітня 2017р.), 2017.– Т. 2. – С. 39.
2. Гораль А. Р. Маркетингова діяльність підприємства / А. Р. Гораль // Соціально-економічні аспекти розвитку економіки: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції студентів і молодих учених (м. Тернопіль, 27- 28 квітня 2017 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017. – С.48.
Content type: Thesis Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
автореферат.doc110,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
avtoreferat.djvu103,3 kBDjVuZobrazit/otevřít
avtoreferat.pdf513,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
avtoreferat__COVER.png107,42 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora