Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9445

Title: Історія розвитку маркетингу
Authors: Коцюба, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Коцюба М. Історія розвитку маркетингу / Коцюба М. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 42. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kotsiuba M. (2013) Istoriia rozvytku marketynhu. Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 42 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
Conference/Event: Ⅵ всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Volume: 2
Issue Date: 25-Απρ-2013
Date of entry: 16-Φεβ-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
UDC: 621.326
Page range: 42
Start page: 42
End page: 42
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9445
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:ⅤⅠ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2013)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα