Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/888

Tytuł: Динаміка показників рухової підготовленості під дією методики індивідуалізації фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я
Inne tytuły: Динамика показателей двигательной подготовленности под действием методики индивидуализации физического воспитания студентов с разным уровнем здоровья
Dynamics of indexes of motive preparedness under the action of method of individualization of physical education of students with a different health level
Authors: Салук, Іван Андрійович
Третьяк, Віктор Степанович
Saluk, Ivan
Tretjak, V. S.
Салук, Иван Андреевич
Cytat: Салук І. А. Динаміка показників рухової підготовленості під дією методики індивідуалізації фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я / І. А. Салук, В. С. Третьяк // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Серія №15. „Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)“ Зб. наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. — Випуск 11. — С. 296-299.
Data wydania: mar-2011
Date of entry: 2-kwi-2011
Wydawca: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
UDC: 0.51
BBK: 95
Słowa kluczowe: диференційоване навантаження
физическое воспитание
differentiated loading
індивідуалізація
рухова підготовленість
типологічна підгрупа
фізичне виховання
типологическая подгруппа
уровень физического здоровья
individualization
motive preparedness
typology sub-group
physical education
Abstract: Статтю присвячено результатам впливу авторської методики на показники рухової підготовленості студентів вищого технічного навчального закладу.Методика індивідуалізації фізичного виховання студентів, яка передбачає попередній розподіл студентів на різні типологічні підгрупи в залежності від показників рівня здоров’я, та навчання їх умінню використовувати індивідуальні диференційовані навантаження у процесі фізичного виховання дозволила значно покращити їхню рухову підготовленість.
Статью посвящено результатам воздействия авторской методики на показатели двигательной подготовленности студентов высшего технического учебного заведения. Методика обучения студентов, предварительно распределенных на разные типологические подгруппы в зависимости от показателей уровня здоровья, и обучение их умению использовать индивидуальные дифференцированные нагрузки в процессе физического воспитания позволила гораздо улучшить двигательную подготовленность.
The article is devoted the results of influence of author method on the indexes of motive preparedness of students of higher technical educational establishment. Method of individualization of physical education of students, which foresees the previous distributing of students on different typology sub-groups depending on the indexes of health level, and allowed considerably to improve motive preparedness.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/888
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри фізичного виховання і спорту

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Saluk_III_konf.pdf148,65 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
cover.jpg113,7 kBJPEGPrzeglądanie/Otwarcie
Saluk_III_konf.djvu44,23 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora