Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/888
Títol: | Динаміка показників рухової підготовленості під дією методики індивідуалізації фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я |
Altres títols: | Динамика показателей двигательной подготовленности под действием методики индивидуализации физического воспитания студентов с разным уровнем здоровья Dynamics of indexes of motive preparedness under the action of method of individualization of physical education of students with a different health level |
Autor: | Салук, Іван Андрійович Третьяк, Віктор Степанович Saluk, Ivan Tretjak, V. S. Салук, Иван Андреевич |
Bibliographic description (Ukraine): | Салук І. А. Динаміка показників рухової підготовленості під дією методики індивідуалізації фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я / І. А. Салук, В. С. Третьяк // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Серія №15. „Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)“ Зб. наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. — Випуск 11. — С. 296-299. |
Data de publicació: | de -2011 |
Date of entry: | 2-d’a-2011 |
Editorial: | Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова |
UDC: | 0.51 |
BBK: | 95 |
Paraules clau: | диференційоване навантаження физическое воспитание differentiated loading індивідуалізація рухова підготовленість типологічна підгрупа фізичне виховання типологическая подгруппа уровень физического здоровья individualization motive preparedness typology sub-group physical education |
Resum: | Статтю присвячено результатам впливу авторської методики на показники рухової підготовленості студентів вищого технічного навчального закладу.Методика індивідуалізації фізичного виховання студентів, яка передбачає попередній розподіл студентів на різні типологічні підгрупи в залежності від показників рівня здоров’я, та навчання їх умінню використовувати індивідуальні диференційовані навантаження у процесі фізичного виховання дозволила значно покращити їхню рухову підготовленість. Статью посвящено результатам воздействия авторской методики на показатели двигательной подготовленности студентов высшего технического учебного заведения. Методика обучения студентов, предварительно распределенных на разные типологические подгруппы в зависимости от показателей уровня здоровья, и обучение их умению использовать индивидуальные дифференцированные нагрузки в процессе физического воспитания позволила гораздо улучшить двигательную подготовленность. The article is devoted the results of influence of author method on the indexes of motive preparedness of students of higher technical educational establishment. Method of individualization of physical education of students, which foresees the previous distributing of students on different typology sub-groups depending on the indexes of health level, and allowed considerably to improve motive preparedness. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/888 |
Content type: | Article |
Apareix a les col·leccions: | Наукові публікації працівників кафедри фізичного виховання і спорту |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Mida | Format | |
---|---|---|---|---|
Saluk_III_konf.pdf | 148,65 kB | Adobe PDF | Veure/Obrir | |
cover.jpg | 113,7 kB | JPEG | Veure/Obrir | |
Saluk_III_konf.djvu | 44,23 kB | DjVu | Veure/Obrir |
Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.
Eines d'Administrador