Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/888
Назва: | Динаміка показників рухової підготовленості під дією методики індивідуалізації фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я |
Інші назви: | Динамика показателей двигательной подготовленности под действием методики индивидуализации физического воспитания студентов с разным уровнем здоровья Dynamics of indexes of motive preparedness under the action of method of individualization of physical education of students with a different health level |
Автори: | Салук, Іван Андрійович Третьяк, Віктор Степанович Saluk, Ivan Tretjak, V. S. Салук, Иван Андреевич |
Бібліографічний опис: | Салук І. А. Динаміка показників рухової підготовленості під дією методики індивідуалізації фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я / І. А. Салук, В. С. Третьяк // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Серія №15. „Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)“ Зб. наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. — Випуск 11. — С. 296-299. |
Дата публікації: | бер-2011 |
Дата внесення: | 2-кві-2011 |
Видавництво: | Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова |
УДК: | 0.51 |
ББК: | 95 |
Теми: | диференційоване навантаження физическое воспитание differentiated loading індивідуалізація рухова підготовленість типологічна підгрупа фізичне виховання типологическая подгруппа уровень физического здоровья individualization motive preparedness typology sub-group physical education |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено результатам впливу авторської методики на показники рухової підготовленості студентів вищого технічного навчального закладу.Методика індивідуалізації фізичного виховання студентів, яка передбачає попередній розподіл студентів на різні типологічні підгрупи в залежності від показників рівня здоров’я, та навчання їх умінню використовувати індивідуальні диференційовані навантаження у процесі фізичного виховання дозволила значно покращити їхню рухову підготовленість. Статью посвящено результатам воздействия авторской методики на показатели двигательной подготовленности студентов высшего технического учебного заведения. Методика обучения студентов, предварительно распределенных на разные типологические подгруппы в зависимости от показателей уровня здоровья, и обучение их умению использовать индивидуальные дифференцированные нагрузки в процессе физического воспитания позволила гораздо улучшить двигательную подготовленность. The article is devoted the results of influence of author method on the indexes of motive preparedness of students of higher technical educational establishment. Method of individualization of physical education of students, which foresees the previous distributing of students on different typology sub-groups depending on the indexes of health level, and allowed considerably to improve motive preparedness. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/888 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації працівників кафедри фізичного виховання і спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Saluk_III_konf.pdf | 148,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
cover.jpg | 113,7 kB | JPEG | Переглянути/відкрити | |
Saluk_III_konf.djvu | 44,23 kB | DjVu | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора