Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8783

Tytuł: Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості
Inne tytuły: Information support of marketing and its features
Authors: Глинська, Марія
Hlynska, Maria
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Глинська М. Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості / Марія Глинська // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 114-116. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Hlynska M. (2013) Informatsiine zabezpechennia marketynhu ta yoho osoblyvosti [Information support of marketing and its features]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 114-116 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 25-kwi-2013
Date of entry: 2-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 658.338.1
Zakres stron: 114-116
Główna strona: 114
Strona końcowa: 116
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8783
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi