Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8783

Název: Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості
Další názvy: Information support of marketing and its features
Autoři: Глинська, Марія
Hlynska, Maria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Глинська М. Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості / Марія Глинська // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 114-116. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Hlynska M. (2013) Informatsiine zabezpechennia marketynhu ta yoho osoblyvosti [Information support of marketing and its features]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 114-116 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Datum vydání: 25-dub-2013
Date of entry: 2-úno-2016
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 658.338.1
Page range: 114-116
Start page: 114
End page: 116
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8783
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.