Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8776

Teitl: Розробка стратегії збутової політики підприємства в контексті оптимізації виробничих запасів
Teitlau Eraill: Strategy development of the enterprise promotion policy in the context of inventory optimization
Awduron: Ткач, Христина
Tkach, Khrystyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ткач Х. Розробка стратегії збутової політики підприємства в контексті оптимізації виробничих запасів / Христина Ткач // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 102-104. — (Секція 2. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економічних процесів та їх моделювання).
Bibliographic description (International): Tkach K. (2013) Rozrobka stratehii zbutovoi polityky pidpryiemstva v konteksti optymizatsii vyrobnychykh zapasiv [Strategy development of the enterprise promotion policy in the context of inventory optimization]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Dyddiad Cyhoeddi: 25-Apr-2013
Date of entry: 2-Feb-2016
Cyhoeddwr: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 338
Page range: 102-104
Start page: 102
End page: 104
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8776
References (Ukraine): 1. Азаренко Г.М., Журавель Т.М., Михайленко Р.М. Маркетинг промислового підприємства: Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К., 2009. – 159 с.
2. Мочаліна З. М. Навчально-методичний посібник «Фінансовий менеджмент» Харків – ХНАМП – 2006.
3. О. Ф. Оснач В. П. Пилипчук Л. П. Коваленко К: Центр учбової літератури «Промисловий маркетинг», 2011. – 364 с.
References (International): 1. Azarenko H.M., Zhuravel T.M., Mykhailenko R.M. Marketynh promyslovoho pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk dlia samostiinoho vyvchennia dystsypliny. K., 2009, 159 p.
2. Mochalina Z. M. Navchalno-metodychnyi posibnyk "Finansovyi menedzhment" Kharkiv – KhNAMP – 2006.
3. O. F. Osnach V. P. Pylypchuk L. P. Kovalenko K: Tsentr uchbovoi literatury "Promyslovyi marketynh", 2011, 364 p.
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.