Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8776

Назва: Розробка стратегії збутової політики підприємства в контексті оптимізації виробничих запасів
Інші назви: Strategy development of the enterprise promotion policy in the context of inventory optimization
Автори: Ткач, Христина
Tkach, Khrystyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Ткач Х. Розробка стратегії збутової політики підприємства в контексті оптимізації виробничих запасів / Христина Ткач // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 102-104. — (Секція 2. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економічних процесів та їх моделювання).
Bibliographic description: Tkach K. (2013) Rozrobka stratehii zbutovoi polityky pidpryiemstva v konteksti optymizatsii vyrobnychykh zapasiv [Strategy development of the enterprise promotion policy in the context of inventory optimization]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Конференція/захід: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 25-кві-2013
Дата внесення: 2-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
УДК: 338
Діапазон сторінок: 102-104
Початкова сторінка: 102
Кінцева сторінка: 104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8776
Перелік літератури: 1. Азаренко Г.М., Журавель Т.М., Михайленко Р.М. Маркетинг промислового підприємства: Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К., 2009. – 159 с.
2. Мочаліна З. М. Навчально-методичний посібник «Фінансовий менеджмент» Харків – ХНАМП – 2006.
3. О. Ф. Оснач В. П. Пилипчук Л. П. Коваленко К: Центр учбової літератури «Промисловий маркетинг», 2011. – 364 с.
References: 1. Azarenko H.M., Zhuravel T.M., Mykhailenko R.M. Marketynh promyslovoho pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk dlia samostiinoho vyvchennia dystsypliny. K., 2009, 159 p.
2. Mochalina Z. M. Navchalno-metodychnyi posibnyk "Finansovyi menedzhment" Kharkiv – KhNAMP – 2006.
3. O. F. Osnach V. P. Pylypchuk L. P. Kovalenko K: Tsentr uchbovoi literatury "Promyslovyi marketynh", 2011, 364 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.