Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331

Titre: Ефективний імідж організації
Autre(s) titre(s): Effective image of the organization
Auteur(s): Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Міщук О. І. Ефективний імідж організації / Оксана Міщук // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 92-94. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Mishchuk O. (2012) Efektyvnyi imidzh orhanizatsii [Effective image of the organization]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 92-94 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Date de publication: 18-avr-2012
Date of entry: 28-jan-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.13
Mots-clés: паблік рилейшнз
діяльність
організація
імідж
інформація
психологічний образ
зв’язки
товар
public relations
activities
organization
image
information
psychological image
relationships
good
Page range: 92-94
Start page: 92
End page: 94
Résumé: Розглянуто напрям діяльності паблік рилейшнз. Описано головну відмінність іміджу від психологічного образу, основні його характеристики, ознаки формування іміджу
We consider the direction of public relations. We describe the main difference between the image of mental image, its main characteristic features of image formation
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.