Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331

Título : Ефективний імідж організації
Otros títulos : Effective image of the organization
Autor : Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Міщук О. І. Ефективний імідж організації / Оксана Міщук // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 92-94. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Mishchuk O. (2012) Efektyvnyi imidzh orhanizatsii [Effective image of the organization]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 92-94 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Fecha de publicación : 18-abr-2012
Date of entry: 28-ene-2016
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.13
Palabras clave : паблік рилейшнз
діяльність
організація
імідж
інформація
психологічний образ
зв’язки
товар
public relations
activities
organization
image
information
psychological image
relationships
good
Page range: 92-94
Start page: 92
End page: 94
Resumen : Розглянуто напрям діяльності паблік рилейшнз. Описано головну відмінність іміджу від психологічного образу, основні його характеристики, ознаки формування іміджу
We consider the direction of public relations. We describe the main difference between the image of mental image, its main characteristic features of image formation
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.