Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331

Заглавие: Ефективний імідж організації
Други Заглавия: Effective image of the organization
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Міщук О. І. Ефективний імідж організації / Оксана Міщук // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 92-94. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Mishchuk O. (2012) Efektyvnyi imidzh orhanizatsii [Effective image of the organization]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 92-94 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата на Публикуване: 18-Апр-2012
Date of entry: 28-Яну-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.13
Ключови Думи: паблік рилейшнз
діяльність
організація
імідж
інформація
психологічний образ
зв’язки
товар
public relations
activities
organization
image
information
psychological image
relationships
good
Page range: 92-94
Start page: 92
End page: 94
Резюме: Розглянуто напрям діяльності паблік рилейшнз. Описано головну відмінність іміджу від психологічного образу, основні його характеристики, ознаки формування іміджу
We consider the direction of public relations. We describe the main difference between the image of mental image, its main characteristic features of image formation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.