Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331

Назва: Ефективний імідж організації
Інші назви: Effective image of the organization
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Міщук О. І. Ефективний імідж організації / Оксана Міщук // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 92-94. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Mishchuk O. (2012) Efektyvnyi imidzh orhanizatsii [Effective image of the organization]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 92-94 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Конференція/захід: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 18-кві-2012
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
УДК: 339.13
Теми: паблік рилейшнз
діяльність
організація
імідж
інформація
психологічний образ
зв’язки
товар
public relations
activities
organization
image
information
psychological image
relationships
good
Діапазон сторінок: 92-94
Початкова сторінка: 92
Кінцева сторінка: 94
Короткий огляд (реферат): Розглянуто напрям діяльності паблік рилейшнз. Описано головну відмінність іміджу від психологічного образу, основні його характеристики, ознаки формування іміджу
We consider the direction of public relations. We describe the main difference between the image of mental image, its main characteristic features of image formation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8331
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.