Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Título : Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування
Autor : Стаюра, Марія Андріївна
Bibliographic description (Ukraine): М.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Fecha de publicación : 2010
Date of entry: 24-mar-2011
Editorial : Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Palabras clave : партнерський маркетинг
партнерські стосунки
трансакція
стратегічний союз
Resumen : У статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.
The article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.