Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтаюра, Марія Андріївна-
dc.date.accessioned2011-03-24T10:02:46Z-
dc.date.available2011-03-24T10:02:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМ.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824-
dc.description.abstractУ статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.uk
dc.description.abstractThe article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectпартнерський маркетингuk
dc.subjectпартнерські стосункиuk
dc.subjectтрансакціяuk
dc.subjectстратегічний союзuk
dc.titleПартнерський маркетинг і логістичне обслуговуванняuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13uk
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.