Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/808
Pealkiri: Диференційований підхід до використання навантажень у фізичному вихованні студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладу
Teised pealkirjad: Differential approach to the use of loadings in pe of students of junior courses of higher technical educational establishment
Дифференцированый подход к использованию нагрузок в физическом воспитании студентов младших курсов высшего технического учебного заведения
Autor: Салук, Іван Андрійович
Saluk, Ivan
Салук, Иван Андреевич
Bibliographic description (Ukraine): Салук І. Диференційований підхід до використання навантажень у фізичному вихованні студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладу / І.Салук // Молода спортивна наука України : Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Вип. 11 : У 5-и т. – Львів : НВФ “Українські технології”, 2007. – Т. 1-37.
Ilmumisaasta: 2007
Date of entry: 20-mär-2011
Kirjastaja: НВФ „Українські технології“
UDC: 796(477)
Märksõnad: рівень соматичного здоров’я
фізичне виховання
фізична підготовленість
фізичний розвиток
типологічна підгрупа
somatic health level
physical preparedness
physical development
typological sub-group
physical education
уровень соматического здоровья
физическое воспитание
физическая подготовленность
физическое развитие
типологическая подгруппа
Kokkuvõte: Визначено нові підходи до розподілу студентів на типологічні підгрупи в залежності від рівня соматичного здоров’я. Описано динаміку морфофункціональних показників студентів під впливом експериментальної методики.
The purpose of work consisted in introduction of the differentiated approach to application of the special physical loadings in the typological groups of students, formed after a somatic health level. Research methods: analysis of literary sources; express-estimation of somatic health of students; determination of indexes of physical development, to physical preparedness; mathematically statistical treatment of research data. Certainly new approaches to distribution of students on typological sub-groups depending on a somatic health level. The dynamics of morpho-functional indexes of students is described under act of experimental method.
Цель работы заключалась во внедрении дифференцированного подхода к применению специальных физических нагрузок в типологических группах студентов, сформированных за уровнем соматического здоровья. Методы исследования: анализ литературных источников; экспресс- оценка соматического здоровья студентов; определение показателей физического развития, физической подготовленности; математически статистическая обработка результатов исследования. Определенно новые подходы к распределению студентов на типологические подгруппы в зависимости от уровня соматического здоровья. Описана динамика морфофункциональных показателей студентов под воздействием экспериментальной методики.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/808
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри фізичного виховання і спорту

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
SALUK 07.pdf202,18 kBAdobe PDFVaata/Ava
Saluk_Ivan--Differential_approach_loadings_students_courses__2007.djvu72,48 kBDjVuVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid