Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/808
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorСалук, Іван Андрійовичuk
dc.contributor.authorSaluk, Ivanen
dc.contributor.authorСалук, Иван Андреевичru
dc.date.accessioned2011-03-20T20:23:54Z-
dc.date.available2011-03-20T20:23:54Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСалук І. Диференційований підхід до використання навантажень у фізичному вихованні студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладу / І.Салук // Молода спортивна наука України : Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Вип. 11 : У 5-и т. – Львів : НВФ “Українські технології”, 2007. – Т. 1-37.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/808-
dc.description.abstractВизначено нові підходи до розподілу студентів на типологічні підгрупи в залежності від рівня соматичного здоров’я. Описано динаміку морфофункціональних показників студентів під впливом експериментальної методики.uk
dc.description.abstractThe purpose of work consisted in introduction of the differentiated approach to application of the special physical loadings in the typological groups of students, formed after a somatic health level. Research methods: analysis of literary sources; express-estimation of somatic health of students; determination of indexes of physical development, to physical preparedness; mathematically statistical treatment of research data. Certainly new approaches to distribution of students on typological sub-groups depending on a somatic health level. The dynamics of morpho-functional indexes of students is described under act of experimental method.uk
dc.description.abstractЦель работы заключалась во внедрении дифференцированного подхода к применению специальных физических нагрузок в типологических группах студентов, сформированных за уровнем соматического здоровья. Методы исследования: анализ литературных источников; экспресс- оценка соматического здоровья студентов; определение показателей физического развития, физической подготовленности; математически статистическая обработка результатов исследования. Определенно новые подходы к распределению студентов на типологические подгруппы в зависимости от уровня соматического здоровья. Описана динамика морфофункциональных показателей студентов под воздействием экспериментальной методики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНВФ „Українські технології“uk
dc.subjectрівень соматичного здоров’яuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectфізична підготовленістьuk
dc.subjectфізичний розвитокuk
dc.subjectтипологічна підгрупаuk
dc.subjectsomatic health levelen
dc.subjectphysical preparednessen
dc.subjectphysical developmenten
dc.subjecttypological sub-groupen
dc.subjectphysical educationen
dc.subjectуровень соматического здоровьяru
dc.subjectфизическое воспитаниеru
dc.subjectфизическая подготовленностьru
dc.subjectфизическое развитиеru
dc.subjectтипологическая подгруппаru
dc.titleДиференційований підхід до використання навантажень у фізичному вихованні студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладуuk
dc.title.alternativeDifferential approach to the use of loadings in pe of students of junior courses of higher technical educational establishmenten
dc.title.alternativeДифференцированый подход к использованию нагрузок в физическом воспитании студентов младших курсов высшего технического учебного заведенияru
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc796(477)uk
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри фізичного виховання і спорту

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
SALUK 07.pdf202,18 kBAdobe PDFGöster/Aç
Saluk_Ivan--Differential_approach_loadings_students_courses__2007.djvu72,48 kBDjVuGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları