Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/808
Назва: Диференційований підхід до використання навантажень у фізичному вихованні студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладу
Інші назви: Differential approach to the use of loadings in pe of students of junior courses of higher technical educational establishment
Дифференцированый подход к использованию нагрузок в физическом воспитании студентов младших курсов высшего технического учебного заведения
Автори: Салук, Іван Андрійович
Saluk, Ivan
Салук, Иван Андреевич
Бібліографічний опис: Салук І. Диференційований підхід до використання навантажень у фізичному вихованні студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладу / І.Салук // Молода спортивна наука України : Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Вип. 11 : У 5-и т. – Львів : НВФ “Українські технології”, 2007. – Т. 1-37.
Дата публікації: 2007
Дата внесення: 20-бер-2011
Видавництво: НВФ „Українські технології“
УДК: 796(477)
Теми: рівень соматичного здоров’я
фізичне виховання
фізична підготовленість
фізичний розвиток
типологічна підгрупа
somatic health level
physical preparedness
physical development
typological sub-group
physical education
уровень соматического здоровья
физическое воспитание
физическая подготовленность
физическое развитие
типологическая подгруппа
Короткий огляд (реферат): Визначено нові підходи до розподілу студентів на типологічні підгрупи в залежності від рівня соматичного здоров’я. Описано динаміку морфофункціональних показників студентів під впливом експериментальної методики.
The purpose of work consisted in introduction of the differentiated approach to application of the special physical loadings in the typological groups of students, formed after a somatic health level. Research methods: analysis of literary sources; express-estimation of somatic health of students; determination of indexes of physical development, to physical preparedness; mathematically statistical treatment of research data. Certainly new approaches to distribution of students on typological sub-groups depending on a somatic health level. The dynamics of morpho-functional indexes of students is described under act of experimental method.
Цель работы заключалась во внедрении дифференцированного подхода к применению специальных физических нагрузок в типологических группах студентов, сформированных за уровнем соматического здоровья. Методы исследования: анализ литературных источников; экспресс- оценка соматического здоровья студентов; определение показателей физического развития, физической подготовленности; математически статистическая обработка результатов исследования. Определенно новые подходы к распределению студентов на типологические подгруппы в зависимости от уровня соматического здоровья. Описана динамика морфофункциональных показателей студентов под воздействием экспериментальной методики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/808
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри фізичного виховання і спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SALUK 07.pdf202,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Saluk_Ivan--Differential_approach_loadings_students_courses__2007.djvu72,48 kBDjVuПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора