Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7644

Tytuł: Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків
Inne tytuły: Role of integrated marketing communications for opening up new markets
Authors: Качур, Ірина
Вовк, Ірина
Kachur, Iryna
Vovk, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Качур І. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків / Ірина Качур, Ірина Вовк // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 123.
Bibliographic description (International): Kachur I., Vovk I. (2015) Rol intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia zavoiuvannia novykh rynkiv [Role of integrated marketing communications for opening up new markets]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 123 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Journal/kolekcja: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Data wydania: 27-mar-2015
Date of entry: 27-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 27 березня 2015 року
27 March 2015
UDC: 338.37
Zakres stron: 123
Główna strona: 123
Strona końcowa: 123
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7644
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
Wykaz piśmiennictwa: 1. Беркутова Т. А. Маркетингові комунікації: навч. посіб. / Т. А. Беркутова. - М.: Фенікс, 2008. - 254 с. Прес, 2004. - 167 с.
References: 1. Berkutova T. A. Marketynhovi komunikatsii: tutorial, T. A. Berkutova, M., Feniks, 2008, 254 p. Pres, 2004, 167 p.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi