Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7644

Назва: Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків
Інші назви: Role of integrated marketing communications for opening up new markets
Автори: Качур, Ірина
Вовк, Ірина
Kachur, Iryna
Vovk, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Качур І. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків / Ірина Качур, Ірина Вовк // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 123.
Bibliographic description: Kachur I., Vovk I. (2015) Rol intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia zavoiuvannia novykh rynkiv [Role of integrated marketing communications for opening up new markets]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 123 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Конференція/захід: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Журнал/збірник: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Дата публікації: 27-бер-2015
Дата внесення: 27-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 27 березня 2015 року
27 March 2015
УДК: 338.37
Діапазон сторінок: 123
Початкова сторінка: 123
Кінцева сторінка: 123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7644
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
Перелік літератури: 1. Беркутова Т. А. Маркетингові комунікації: навч. посіб. / Т. А. Беркутова. - М.: Фенікс, 2008. - 254 с. Прес, 2004. - 167 с.
References: 1. Berkutova T. A. Marketynhovi komunikatsii: tutorial, T. A. Berkutova, M., Feniks, 2008, 254 p. Pres, 2004, 167 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.