Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7521

ชื่อเรื่อง: Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The essence of marketing risk and tasks of their analysis
ผู้แต่ง: Дячун, О.
Dyachun, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу / О. Дячун // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 237-238. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Dyachun O. (2014) Sutnist marketynhovykh ryzykiv ta zavdannia yikhnoho analizu [The essence of marketing risk and tasks of their analysis]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 237-238 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
วันที่เผยแพร่: 29-ตุล-2014
Date of entry: 22-มกร-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 331.108
Page range: 237-238
Start page: 237
End page: 238
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7521
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ConfTNTU_2014_Dyachun_O-The_essence_of_marketing_237-238.pdf460,33 kBAdobe PDFดู/เปิด
ConfTNTU_2014_Dyachun_O-The_essence_of_marketing_237-238.djvu20,02 kBDjVuดู/เปิด
ConfTNTU_2014_Dyachun_O-The_essence_of_marketing_237-238__COVER.png449,38 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น