Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7521

Назва: Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу
Інші назви: The essence of marketing risk and tasks of their analysis
Автори: Дячун, О.
Dyachun, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя
Бібліографічний опис: Дячун О. Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу / О. Дячун // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 237-238. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Dyachun O. (2014) Sutnist marketynhovykh ryzykiv ta zavdannia yikhnoho analizu [The essence of marketing risk and tasks of their analysis]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 237-238 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 29-жов-2014
Дата внесення: 22-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
УДК: 331.108
Діапазон сторінок: 237-238
Початкова сторінка: 237
Кінцева сторінка: 238
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7521
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.