Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6533

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKlimova, Yuliyauk
dc.contributor.authorMoskaleva, Alinauk
dc.contributor.authorКлимова, Юлияuk
dc.contributor.authorМоскалева, Алинаuk
dc.coverage.temporal8-9 жовтня 2015 р.uk
dc.coverage.temporal8-9 October 2015uk
dc.date.accessioned2015-12-21T14:44:02Z-
dc.date.available2015-12-21T14:44:02Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationКлимова Ю. Повышение эффективности маркетинговой деятельности предприятий пищевой промышленности на основе сбалансированной системы показателей и рейтинговой оценки / Юлия Климова, Алина Москалева // Тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“, 8-9 жовтня 2015 р. — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 209-210. — (Секція стандартизація, сертифікація сировини і харчових продуктів).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6533-
dc.format.extent209-210uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей міжнародної науково-технічної конференції „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“uk
dc.relation.ispartofBook of abstracts International scientific and technical conference "State and prospects of food science and industry"uk
dc.titleПовышение эффективности маркетинговой деятельности предприятий пищевой промышленности на основе сбалансированной системы показателей и рейтинговой оценкиuk
dc.title.alternativeImproving the efficiency of the marketing activities of the food industry based on the balanced scorecard and ratinguk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.138uk
dc.identifier.citationenKlimova Y., Moskaleva A. (2015) Povyshenie effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti predpriiatii pishchevoi promyshlennosti na osnove sbalansirovannoi sistemy pokazatelei i reitinhovoi otsenki [Improving the efficiency of the marketing activities of the food industry based on the balanced scorecard and rating]. Book of abstracts International scientific and technical conference "State and prospects of food science and industry" (Tern., 8-9 October 2015), pp. 209-210 [in Russian].uk
dc.contributor.affiliationМогилевский государственный университет продовольствия, Республика Беларусьuk
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-технічна конференція „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.