Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7 (час пошуку: 0.007 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleгру-20193-лют-2020ЦИФРОВА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ЦІННІСНИХ ЛАНЦЮГІВ: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ. АКЦЕНТ НА СЕРВІСНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЕРЕДНИКІВФедорова, Тетяна; Литовченко, Ірина; Федорова, Татьяна; Литовченко, Ирина; Fedorova, Tetiana; Lytovchenko, Iryna
Articleтра-201328-тра-2013Diversification as a direction of enterprise's stabilizationFedyshyn, Bohdan Petrovych; Федишин, Богдан Петрович; Федишин, Богдан Петрович; Fedyshyn, Iryna Bohdanivna; Федишин, Ірина Богданівна; Федишин, Ирина Богдановна
Article200918-лис-2012Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємствРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyy, Vadym
Article30-тра-20115-лип-2011Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємстваАндрушків, Богдан Миколайович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Бицюра, Леонід Олексійович; Быцюра, Леонид Алексеевич; Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Articleлис-202112-лип-2022Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»Буга, Наталія; Гаврилюк, Анастасія; Buha, Natalia; Havrylyuk, Anastasia
Articleчер-202222-лип-2022Функції управління збутом на підприємствіДячун, Ольга; Левицький, Віталій; Dyachun, Olga; Levytskyi, Vitalii
Articleлис-20215-вер-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія