Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5945
Teitl: | Оцінювання довговічності залізничних рейок за критерієм зародження втомних тріщин |
Awduron: | Агарков, О. В. Рафальський, О. Ю. Чаусов, Микола Георгійович Пилипенко, Андрій Петрович Марущак, Павло Орестович |
Affiliation: | Державний економіко-технологічний університет транспорту, Київ Національний університет біоресурсів і природокористування України,Київ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Bibliographic description (Ukraine): | Оцінювання довговічності залізничних рейок за критерієм зародження втомних тріщин / В. В. Косарчук, О. В. Агарков, О. Ю. Рафальський, М. Г. Чаусов, А. П. Пилипенко, П. О. Марущак // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 18-19. — (Розсіяне і локалізоване пошкодження матеріалів). |
Bibliographic description (International): | Kosarchuk V. V., Aharkov O. V., Rafalskii O. Iu., Chausov M. H., Pilipenko A. P., Marushchak P. O. Otsiniuvannia dovhovichnosti zaliznychnykh reiok za kryteriiem zarodzhennia vtomnykh trishchyn. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 18-19 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Матеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ |
Dyddiad Cyhoeddi: | 21-Sep-2015 |
Date of entry: | 28-Oct-2015 |
Cyhoeddwr: | Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя |
Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
Page range: | 18-19 |
Crynodeb: | The main advantage of the developed method compared to traditional approaches (full-scale and model experiments) is the possibility to conduct numerical experiments dedicated to the effect of individual process and design factors or their combination on the theoretical life of the structural element. The results of such numerical experiments can be used to optimize the design and technological parameters of critical structural elements of railway track and rolling stock. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5945 |
Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 |
Content type: | Article |
Ymddengys yng Nghasgliadau: | Конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2015) |
Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil | Disgrifiad | Maint | Fformat | |
---|---|---|---|---|
DMDP_2015_V_V_Kosarchuk-Otsiniuvannia_dovhovichnosti_18-19.pdf | 353,55 kB | Adobe PDF | Gweld/Agor | |
DMDP_2015_V_V_Kosarchuk-Otsiniuvannia_dovhovichnosti_18-19.djvu | 25,49 kB | DjVu | Gweld/Agor | |
DMDP_2015_V_V_Kosarchuk-Otsiniuvannia_dovhovichnosti_18-19__COVER.png | 192,52 kB | image/png | Gweld/Agor |
Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.