Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5945

Назва: Оцінювання довговічності залізничних рейок за критерієм зародження втомних тріщин
Автори: Агарков, О. В.
Рафальський, О. Ю.
Чаусов, Микола Георгійович
Пилипенко, Андрій Петрович
Марущак, Павло Орестович
Приналежність: Державний економіко-технологічний університет транспорту, Київ
Національний університет біоресурсів і природокористування України,Київ
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Оцінювання довговічності залізничних рейок за критерієм зародження втомних тріщин / В. В. Косарчук, О. В. Агарков, О. Ю. Рафальський, М. Г. Чаусов, А. П. Пилипенко, П. О. Марущак // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 18-19. — (Розсіяне і локалізоване пошкодження матеріалів).
Bibliographic description: Kosarchuk V. V., Aharkov O. V., Rafalskii O. Iu., Chausov M. H., Pilipenko A. P., Marushchak P. O. Otsiniuvannia dovhovichnosti zaliznychnykh reiok za kryteriiem zarodzhennia vtomnykh trishchyn. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 18-19 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
Дата публікації: 21-вер-2015
Дата внесення: 28-жов-2015
Видавництво: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Діапазон сторінок: 18-19
Короткий огляд (реферат): The main advantage of the developed method compared to traditional approaches (full-scale and model experiments) is the possibility to conduct numerical experiments dedicated to the effect of individual process and design factors or their combination on the theoretical life of the structural element. The results of such numerical experiments can be used to optimize the design and technological parameters of critical structural elements of railway track and rolling stock.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5945
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.