Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5945

Titre: Оцінювання довговічності залізничних рейок за критерієм зародження втомних тріщин
Auteur(s): Агарков, О. В.
Рафальський, О. Ю.
Чаусов, Микола Георгійович
Пилипенко, Андрій Петрович
Марущак, Павло Орестович
Affiliation: Державний економіко-технологічний університет транспорту, Київ
Національний університет біоресурсів і природокористування України,Київ
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Оцінювання довговічності залізничних рейок за критерієм зародження втомних тріщин / В. В. Косарчук, О. В. Агарков, О. Ю. Рафальський, М. Г. Чаусов, А. П. Пилипенко, П. О. Марущак // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 18-19. — (Розсіяне і локалізоване пошкодження матеріалів).
Bibliographic description (International): Kosarchuk V. V., Aharkov O. V., Rafalskii O. Iu., Chausov M. H., Pilipenko A. P., Marushchak P. O. Otsiniuvannia dovhovichnosti zaliznychnykh reiok za kryteriiem zarodzhennia vtomnykh trishchyn. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 18-19 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
Date de publication: 21-sep-2015
Date of entry: 28-oct-2015
Editeur: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Page range: 18-19
Résumé: The main advantage of the developed method compared to traditional approaches (full-scale and model experiments) is the possibility to conduct numerical experiments dedicated to the effect of individual process and design factors or their combination on the theoretical life of the structural element. The results of such numerical experiments can be used to optimize the design and technological parameters of critical structural elements of railway track and rolling stock.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5945
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Content type: Article
Collection(s) :Конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2015)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.