Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/580

Titolo: Безконтактне магнітно-імпульсне рихтування автомобільних кузовів
Titoli alternativi: The car body magnetic pulse non-contact flattening
Autori: Гнатов, А.
Gnatov, A.
Bibliographic description (Ukraine): Гнатов А. Безконтактне магнітно-імпульсне рихтування автомобільних кузовів / Гнатов А. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 164-171. — (математичне моделювання.математика. фізика).
Data: 20-apr-2010
Date of entry: 9-nov-2010
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 621.318
Parole chiave: магнітно-імпульсне рихтування
індукторна система
магнітно-імпульсна установка
феромагнетик
magnetic pulse non-contact flattening
inductor system
magnetic pulse installation
ferromagnetic
Abstract: Проведено аналіз існуючих рішень щодо безконтактного магнітно-імпульсного рихтування пошкоджених елементів корпусів автомобілів і літаків. Представлено експериментальні досягнення Харківського національного автомобільно-дорожнього університету у напрямку магнітно-імпульсної обробки металів. Сформульовано конструктивну пропозицію конкретного пристрою для безконтактного магнітно-імпульсного рихтування. Експериментальна апробація запропонованого технічного вирішення рихтування пошкоджених елементів автомобільних кузовів показала його практичну дієздатність.
Within the framework of the article the analysis of the existent decisions for the magnetic pulse non-contact flattening the damaged elements of the car and airplane bodies, what are presented in modern scientific periodic, is conducted . The experimental achievements of the HNADU electromagnetic technologies laboratory in direction of magnetic pulse metal working are presented. The constructive suggestion of the concrete device for the non-contact magnetic pulse flattening are formulated. Experimental test of the offered technical solution for flattening the damaged elements of motor-car bodies has shown its practical workability.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/580
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.