Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/580
Назва: | Безконтактне магнітно-імпульсне рихтування автомобільних кузовів |
Інші назви: | The car body magnetic pulse non-contact flattening |
Автори: | Гнатов, А. Gnatov, A. |
Бібліографічний опис: | Гнатов А. Безконтактне магнітно-імпульсне рихтування автомобільних кузовів / Гнатов А. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 164-171. — (математичне моделювання.математика. фізика). |
Дата публікації: | 20-кві-2010 |
Дата внесення: | 9-лис-2010 |
Видавництво: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Місце видання, проведення: | Тернопіль, Україна |
УДК: | 621.318 |
Теми: | магнітно-імпульсне рихтування індукторна система магнітно-імпульсна установка феромагнетик magnetic pulse non-contact flattening inductor system magnetic pulse installation ferromagnetic |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз існуючих рішень щодо безконтактного магнітно-імпульсного рихтування пошкоджених елементів корпусів автомобілів і літаків. Представлено експериментальні досягнення Харківського національного автомобільно-дорожнього університету у напрямку магнітно-імпульсної обробки металів. Сформульовано конструктивну пропозицію конкретного пристрою для безконтактного магнітно-імпульсного рихтування. Експериментальна апробація запропонованого технічного вирішення рихтування пошкоджених елементів автомобільних кузовів показала його практичну дієздатність. Within the framework of the article the analysis of the existent decisions for the magnetic pulse non-contact flattening the damaged elements of the car and airplane bodies, what are presented in modern scientific periodic, is conducted . The experimental achievements of the HNADU electromagnetic technologies laboratory in direction of magnetic pulse metal working are presented. The constructive suggestion of the concrete device for the non-contact magnetic pulse flattening are formulated. Experimental test of the offered technical solution for flattening the damaged elements of motor-car bodies has shown its practical workability. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/580 |
ISSN: | 1727-7108 |
Власник авторського права: | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ |
Статус публікації : | Опубліковано раніше |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.