Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/580

Назва: Безконтактне магнітно-імпульсне рихтування автомобільних кузовів
Інші назви: The car body magnetic pulse non-contact flattening
Автори: Гнатов, А.
Gnatov, A.
Бібліографічний опис: Гнатов А. Безконтактне магнітно-імпульсне рихтування автомобільних кузовів / Гнатов А. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 164-171. — (математичне моделювання.математика. фізика).
Дата публікації: 20-кві-2010
Дата внесення: 9-лис-2010
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 621.318
Теми: магнітно-імпульсне рихтування
індукторна система
магнітно-імпульсна установка
феромагнетик
magnetic pulse non-contact flattening
inductor system
magnetic pulse installation
ferromagnetic
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз існуючих рішень щодо безконтактного магнітно-імпульсного рихтування пошкоджених елементів корпусів автомобілів і літаків. Представлено експериментальні досягнення Харківського національного автомобільно-дорожнього університету у напрямку магнітно-імпульсної обробки металів. Сформульовано конструктивну пропозицію конкретного пристрою для безконтактного магнітно-імпульсного рихтування. Експериментальна апробація запропонованого технічного вирішення рихтування пошкоджених елементів автомобільних кузовів показала його практичну дієздатність.
Within the framework of the article the analysis of the existent decisions for the magnetic pulse non-contact flattening the damaged elements of the car and airplane bodies, what are presented in modern scientific periodic, is conducted . The experimental achievements of the HNADU electromagnetic technologies laboratory in direction of magnetic pulse metal working are presented. The constructive suggestion of the concrete device for the non-contact magnetic pulse flattening are formulated. Experimental test of the offered technical solution for flattening the damaged elements of motor-car bodies has shown its practical workability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/580
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.