Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5237

Назва: Оцінювання сприйнятливості до нововведень як етап бенчмаркінгового проекту машинобудівних підприємств україни
Автори: Кирич, Наталія
Шведа, Наталія Михайлівна
Бібліографічний опис: Н.Кирич. Оцінювання сприйнятливості до нововведень як етап бенчмаркінгового проекту машинобудівних підприємств України / Н.Кирич, Н.Шведа // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — с.118-125 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 12-гру-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.4
Теми: бенчмаркінг
сприйнятливість машинобудівного підприємства до нововведень
зовнішні і внутрішні фактори
Короткий огляд (реферат): Бенчмаркінг – це визначення, розуміння та адаптація успішної ділової практики, що використовується іншими компаніями чи іншими структурними підрозділами тієї ж самої компанії для підвищення успішності бізнесу. Метою бенчмаркінгу є визначення того, що і де потрібно удосконалити, аналіз того, яким чином інші організації досягли високих результатів, та використання наявних знань для покращення свого становища на ринку. Процес проведення бенчмаркінгу на підприємстві включає ряд етапів (одним із перших запропоновано підхід корпорації ІВМ, який передбачає 15 етапів проведення бенчмаркінгу). В статті запропоновано перед процесом реалізації проекту проводити оцінювання сприйнятливості машинобудівного підприємства щодо впровадження рекомендованих нововведень. Автори рекомендують усі фактори, що впливають на сприйнятливість машинобудівного підприємства, поділити на дві групи: внутрішні і зовнішні. Описано, що рівень сприйнятливості машинобудівного підприємства до нововведень при реалізації бенчмаркінгового проекту залежить від особово-психологічних характеристик членів організації, існуючої організаційної структури, зовнішнього оточення та наявних вільних ресурсів. Автори вказують, що рівень сприйнятливості машинобудівного підприємства до нововведень не є постійною величиною, а може протягом різних етапів життєвого циклу змінюватися, що описується за допомогою кола зміни інноваційної сприйнятливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5237
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2013, № 3 (42)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.