Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5175

Başlık: Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу
Diğer Başlıklar: Use of tools of interactive marketing in the higher educational institution activity
Yazarlar: Semeniuk, Svitlana
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 44. — № 1. — С. 181-188. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Semeniuk S. Use of tools of interactive marketing in the higher educational institution activity / Svitlana Semeniuk // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 44. — No 1. — P. 181-188.
Yayın Tarihi: 20-Mar-2014
Date of entry: 5-Ara-2014
Yayıncı: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 378
001
Anahtar kelimeler: інтерактивний маркетинг
ринок освітніх послуг
вищий навчальний заклад
освітня послуга
інструменти інтерактивного маркетингу
просування освітніх послуг
interactive marketing
education market
higher education institution
educational service
interactive marketing tools
promotion of educational services
blogging
contextual advertising
Özet: Досліджено теоретичні засади інтерактивного маркетингу, визначено його роль, основні компоненти та інструменти, зокрема проведено науковий аналіз сутності визначення інтерактивного маркетингу, досліджено поняття «ринок освітніх послуг». Доведена необхідність застосовувати найефективніші засоби просування освітніх послуг, серед яких актуальними є інструменти інтерактивного маркетингу. Проаналізовано доцільність використання таких інструментів інтерактивного маркетингу, як розроблення сайту університету, розвиток сайтів його структурних підрозділів, створення бренд-спільнот у соціальних мережах, розміщення контекстної реклами на тематичних сайтах і форумах, ведення блогів і мікроблогів.
The theoretical foundations of Interactive Marketing are investigated; its role, the core components and tools are defined. In particular a scientific analysis of definition nature of interactive marketing is conducted; the concept of “education market” is studied. The necessity to use the most effective means of promoting educational services, among which there are relevant tools of interactive marketing is proved. The feasibility of using such interactive marketing tools as design of websites of higher education institution, the development of websites of its structural units, creating brand- communities in social networks, placing contextual ads on content sites and forums, blogging and micro- blogging.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5175
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2014, № 1 (44)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.