Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5175

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorSemeniuk, Svitlanauk
dc.date.accessioned2014-12-05T16:48:12Z-
dc.date.available2014-12-05T16:48:12Z-
dc.date.created2014-03-20uk
dc.date.issued2014-03-20uk
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 44. — № 1. — С. 181-188. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.citationSemeniuk S. Use of tools of interactive marketing in the higher educational institution activity / Svitlana Semeniuk // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 44. — No 1. — P. 181-188.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5175-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні засади інтерактивного маркетингу, визначено його роль, основні компоненти та інструменти, зокрема проведено науковий аналіз сутності визначення інтерактивного маркетингу, досліджено поняття «ринок освітніх послуг». Доведена необхідність застосовувати найефективніші засоби просування освітніх послуг, серед яких актуальними є інструменти інтерактивного маркетингу. Проаналізовано доцільність використання таких інструментів інтерактивного маркетингу, як розроблення сайту університету, розвиток сайтів його структурних підрозділів, створення бренд-спільнот у соціальних мережах, розміщення контекстної реклами на тематичних сайтах і форумах, ведення блогів і мікроблогів.uk
dc.description.abstractThe theoretical foundations of Interactive Marketing are investigated; its role, the core components and tools are defined. In particular a scientific analysis of definition nature of interactive marketing is conducted; the concept of “education market” is studied. The necessity to use the most effective means of promoting educational services, among which there are relevant tools of interactive marketing is proved. The feasibility of using such interactive marketing tools as design of websites of higher education institution, the development of websites of its structural units, creating brand- communities in social networks, placing contextual ads on content sites and forums, blogging and micro- blogging.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюяuk
dc.subjectінтерактивний маркетингuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectінструменти інтерактивного маркетингуuk
dc.subjectпросування освітніх послугuk
dc.subjectinteractive marketinguk
dc.subjecteducation marketuk
dc.subjecthigher education institutionuk
dc.subjecteducational serviceuk
dc.subjectinteractive marketing toolsuk
dc.subjectpromotion of educational servicesuk
dc.subjectblogginguk
dc.subjectcontextual advertisinguk
dc.titleВикористання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeUse of tools of interactive marketing in the higher educational institution activityuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc378uk
dc.subject.udc001uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2014, № 1 (44)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.