Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5169

Titulua: Стратегічне управління витратами хлібопекарських підприємств
Beste titulu batzuk: Strategic cost management of baking companies
Egilea: Kostetska, Natalia
Bibliographic description (Ukraine): Костецька Н. І. Стратегічне управління витратами хлібопекарських підприємств / Наталія Костецька // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 44. — № 1. — С. 138-145. — (Фінансово-обліково-аналітичні аспекти).
Kostetska N. Strategic cost management of baking companies / Natalia Kostetska // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 44. — No 1. — P. 138-145.
Gordailuaren-data: 20-Mar-2014
Date of entry: 5-Dec-2014
Argitalpen: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.512
Gako-hitzak: стратегічне управління витратами
хлібопекарські підприємства
вартісний ланцюг
стратегічне позиціонування
витратоформуючі фактори
структурні витратоформуючі фактори
функціональні витратоформуючі фактори
strategic cost management
baking companies
value chain
strategic positioning
cost drivers
structural cost drivers
executional cost drivers
Laburpena: Досліджено особливості стратегічного управління витратами хлібопекарських підприємств в сучасних ринкових умовах господарювання. Зазначено, що концепція стратегічного управління витратами виникла в результаті поєднання таких трьох напрямків стратегічного менеджменту, як аналіз вартісного ланцюга, аналіз стратегічного позиціонування, аналіз витратоформуючих факторів. Наведено послідовність упровадження стратегічного управління витратами на сучасних хлібопекарських підприємствах. У процесі дослідження встановлено, що вітчизняним хлібопекарським підприємствам в контексті стратегічного управління витратами необхідно: аналізувати витрати на усіх етапах загального вартісного ланцюга з виробництва хлібобулочної продукції, починаючи із виробництва зерна і завершуючи реалізацією хлібобулочної продукції кінцевим споживачам; здійснювати вибір стратегічного позиціонування відповідно до характеристик продукції. Зокрема для масових виробів доцільно обирати стратегію зниження витрат, а для елітних видів хлібобулочної продукції слід дотримуватися стратегії широкої диференціації. Значну увагу слід приділяти виявленню структурних і функціональних витратоформуючих факторів, а також посиленню їхнього позитивного впливу на підприємство.
The article investigates characteristics of strategic cost management of baking companies in modern market conditions. The concept of strategic cost management originated as a result of combining three directions in strategic management – value chain analysis, strategic positioning analysis, and cost driver analysis. Strategic cost management helps ensure the optimum level of costs, substantiate strategic decisions and achieve stable competitiveness of an enterprise in a dynamic market environment. The author explains the process of introducing strategic cost management in modern baking companies which includes the following stages: determining strategic goals of an enterprise, constructing a value chain for both the baking industry and a baking company, analyzing these value chains, selecting the direction for strategic positioning, analyzing cost drivers, specifying the established goals of an enterprise and ways to achieve them, complying with the developed strategies, making managerial decisions, assessing strategic cost management performance. The study determines that in the context of the strategic cost management domestic baking enterprises have to analyze costs at all stages of the overall value chain for the baking industry - from grain production to the sales of bread and bakery products to ultimate consumers; select strategic positioning according to the characteristics of products (in particular, it is advisable to choose a cost reduction strategy for mass products; as for specialty bakery products, companies should adhere to a broad differentiation strategy); pay great attention to identifying structural cost drivers and executional cost drivers as well as to strengthening their positive impact on an enterprise.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5169
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2014, № 1 (44)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.