Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5169

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorKostetska, Nataliauk
dc.date.accessioned2014-12-05T16:44:19Z-
dc.date.available2014-12-05T16:44:19Z-
dc.date.created2014-03-20uk
dc.date.issued2014-03-20uk
dc.identifier.citationКостецька Н. І. Стратегічне управління витратами хлібопекарських підприємств / Наталія Костецька // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 44. — № 1. — С. 138-145. — (Фінансово-обліково-аналітичні аспекти).uk
dc.identifier.citationKostetska N. Strategic cost management of baking companies / Natalia Kostetska // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 44. — No 1. — P. 138-145.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5169-
dc.description.abstractДосліджено особливості стратегічного управління витратами хлібопекарських підприємств в сучасних ринкових умовах господарювання. Зазначено, що концепція стратегічного управління витратами виникла в результаті поєднання таких трьох напрямків стратегічного менеджменту, як аналіз вартісного ланцюга, аналіз стратегічного позиціонування, аналіз витратоформуючих факторів. Наведено послідовність упровадження стратегічного управління витратами на сучасних хлібопекарських підприємствах. У процесі дослідження встановлено, що вітчизняним хлібопекарським підприємствам в контексті стратегічного управління витратами необхідно: аналізувати витрати на усіх етапах загального вартісного ланцюга з виробництва хлібобулочної продукції, починаючи із виробництва зерна і завершуючи реалізацією хлібобулочної продукції кінцевим споживачам; здійснювати вибір стратегічного позиціонування відповідно до характеристик продукції. Зокрема для масових виробів доцільно обирати стратегію зниження витрат, а для елітних видів хлібобулочної продукції слід дотримуватися стратегії широкої диференціації. Значну увагу слід приділяти виявленню структурних і функціональних витратоформуючих факторів, а також посиленню їхнього позитивного впливу на підприємство.uk
dc.description.abstractThe article investigates characteristics of strategic cost management of baking companies in modern market conditions. The concept of strategic cost management originated as a result of combining three directions in strategic management – value chain analysis, strategic positioning analysis, and cost driver analysis. Strategic cost management helps ensure the optimum level of costs, substantiate strategic decisions and achieve stable competitiveness of an enterprise in a dynamic market environment. The author explains the process of introducing strategic cost management in modern baking companies which includes the following stages: determining strategic goals of an enterprise, constructing a value chain for both the baking industry and a baking company, analyzing these value chains, selecting the direction for strategic positioning, analyzing cost drivers, specifying the established goals of an enterprise and ways to achieve them, complying with the developed strategies, making managerial decisions, assessing strategic cost management performance. The study determines that in the context of the strategic cost management domestic baking enterprises have to analyze costs at all stages of the overall value chain for the baking industry - from grain production to the sales of bread and bakery products to ultimate consumers; select strategic positioning according to the characteristics of products (in particular, it is advisable to choose a cost reduction strategy for mass products; as for specialty bakery products, companies should adhere to a broad differentiation strategy); pay great attention to identifying structural cost drivers and executional cost drivers as well as to strengthening their positive impact on an enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюяuk
dc.subjectстратегічне управління витратамиuk
dc.subjectхлібопекарські підприємстваuk
dc.subjectвартісний ланцюгuk
dc.subjectстратегічне позиціонуванняuk
dc.subjectвитратоформуючі факториuk
dc.subjectструктурні витратоформуючі факториuk
dc.subjectфункціональні витратоформуючі факториuk
dc.subjectstrategic cost managementuk
dc.subjectbaking companiesuk
dc.subjectvalue chainuk
dc.subjectstrategic positioninguk
dc.subjectcost driversuk
dc.subjectstructural cost driversuk
dc.subjectexecutional cost driversuk
dc.titleСтратегічне управління витратами хлібопекарських підприємствuk
dc.title.alternativeStrategic cost management of baking companiesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc338.512uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2014, № 1 (44)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.