Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3939
Заглавие: | Інерційний запобіжний механізм для високошвидкісних приводів |
Други Заглавия: | Inertial safety mechanism for a high-speed drive Инерционный предохранительный механизм для высокоскоростного привода |
Автори: | Нагорняк, Галина Степанівна Nahorniak, Halyna Stepanivna Нагорняк, Галина Степановна |
Bibliographic description (Ukraine): | Патент 63391 UA, МПК G05G 15/00. Інерційний запобіжний механізм для високошвидкісних приводів [Текст] / Нагорняк Галина Степанівна (Україна) - опубл. 15.01.2004. Patent 63391 UA, MPK G05G 15/00. Inertial safety mechanism for a high-speed drive [Text] / Nahorniak Halyna Stepanivna (Ukraine) - publ. 15.01.2004. Патент 63391 UA, МПК G05G 15/00. Инерционный предохранительный механизм для высокоскоростного привода [Текст] / Нагорняк Галина Степановна (Украина) - опубл. 15.01.2004. |
Дата на Публикуване: | 15-Яну-2004 |
Date of entry: | 24-Сеп-2014 |
Ключови Думи: | G05G 15/00 механічні пристрої для автоматичного запуску при певних умовах |
Резюме: | Інерційний запобіжний механізм для високошвидкісних приводів, що містить вільно встановлений на валу інерційний диск з кулачками на виступних кінцях його повідкових пальців, який відрізняється тим, що кожний кулачок сформований діаметральною і нахиленою до неї площинами, причому діаметральна площина співпадає з віссю вала, і кулачки знаходяться в зачепленні з аналогічними заглибинами на виступних кінцях повідкових пальців, встановлених рівномірно по колу в поздовжніх отворах підпружиненого в напрямку до інерційного диска фланця з маточиною, а також на валу встановлена втулка з буртиком, на якій розміщена упорна шайба і між ближніми торцями фланця і упорної шайби встановлена циліндрична пружина стиску, а також навпроти даного торця фланця з зазором розміщений кінець важеля кінцевого вимикача, причому відстань між ближніми торцями маточини втулки з буртиком є меншою, ніж висота робочого зачеплення кулачків, а відстань між кінцем важеля кінцевого вимикача і торцем фланця є меншою, ніж відстань між ближніми торцями маточини і втулки з буртиком, а також фланець з маточиною і втулка з буртиком зв’язані з валом рухомим шпонковим з’єднанням і вільний торець втулки з буртиком виконаний з можливістю контакту зі стопорною шайбою упорної гайки. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3939 |
Други Идентификатори: | 63391 |
Copyright owner: | ® Нагорняк Галина Степанівна |
Content type: | Other |
Показва се в Колекции: | 2004 |
Файлове в Този Публикация:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2-63391-inercijjnijj-zapobizhnijj-mekhanizm-dlya-visokoshvidkisnikh-privodiv.pdf | 122,81 kB | Adobe PDF | Изглед/Отваряне | |
2-63391-inercijjnijj-zapobizhnijj-mekhanizm-dlya-visokoshvidkisnikh-privodiv.djvu | 136,41 kB | DjVu | Изглед/Отваряне | |
2-63391-inercijjnijj-zapobizhnijj-mekhanizm-dlya-visokoshvidkisnikh-privodiv__COVER.png | 1,73 MB | image/png | Изглед/Отваряне |
Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.