Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3939
Назва: | Інерційний запобіжний механізм для високошвидкісних приводів |
Інші назви: | Inertial safety mechanism for a high-speed drive Инерционный предохранительный механизм для высокоскоростного привода |
Автори: | Нагорняк, Галина Степанівна Nahorniak, Halyna Stepanivna Нагорняк, Галина Степановна |
Бібліографічний опис: | Патент 63391 UA, МПК G05G 15/00. Інерційний запобіжний механізм для високошвидкісних приводів [Текст] / Нагорняк Галина Степанівна (Україна) - опубл. 15.01.2004. Patent 63391 UA, MPK G05G 15/00. Inertial safety mechanism for a high-speed drive [Text] / Nahorniak Halyna Stepanivna (Ukraine) - publ. 15.01.2004. Патент 63391 UA, МПК G05G 15/00. Инерционный предохранительный механизм для высокоскоростного привода [Текст] / Нагорняк Галина Степановна (Украина) - опубл. 15.01.2004. |
Дата публікації: | 15-січ-2004 |
Дата внесення: | 24-вер-2014 |
Теми: | G05G 15/00 механічні пристрої для автоматичного запуску при певних умовах |
Короткий огляд (реферат): | Інерційний запобіжний механізм для високошвидкісних приводів, що містить вільно встановлений на валу інерційний диск з кулачками на виступних кінцях його повідкових пальців, який відрізняється тим, що кожний кулачок сформований діаметральною і нахиленою до неї площинами, причому діаметральна площина співпадає з віссю вала, і кулачки знаходяться в зачепленні з аналогічними заглибинами на виступних кінцях повідкових пальців, встановлених рівномірно по колу в поздовжніх отворах підпружиненого в напрямку до інерційного диска фланця з маточиною, а також на валу встановлена втулка з буртиком, на якій розміщена упорна шайба і між ближніми торцями фланця і упорної шайби встановлена циліндрична пружина стиску, а також навпроти даного торця фланця з зазором розміщений кінець важеля кінцевого вимикача, причому відстань між ближніми торцями маточини втулки з буртиком є меншою, ніж висота робочого зачеплення кулачків, а відстань між кінцем важеля кінцевого вимикача і торцем фланця є меншою, ніж відстань між ближніми торцями маточини і втулки з буртиком, а також фланець з маточиною і втулка з буртиком зв’язані з валом рухомим шпонковим з’єднанням і вільний торець втулки з буртиком виконаний з можливістю контакту зі стопорною шайбою упорної гайки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3939 |
Інші ідентифікатори: | 63391 |
Власник авторського права: | ® Нагорняк Галина Степанівна |
Тип вмісту: | Other |
Розташовується у зібраннях: | 2004 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.