Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії (ФІС)
: [421]
Page d'accueil de la communauté
Nouveaux documents
Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи бакалавра для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 123 «Комп’ютерна інженерія» усіх форм навчання
View
English for Academic Mobility: Методичні рекомендації для самостійної роботи. Тлумачний словник термінів освіти та міжнародного освітнього простору
View
Проєктна діяльність з іноземної мови та перекладу : Методичні рекомендації для самостійної роботи. Глосарій перекладознавчих термінів та термінів аудіовізуального перекладу
View
Methods and high performance technologies of mathematical modeling of complex multi component systems, multy-dimensional nanostructures and processes
View
Системи з розподіленими параметрами (лабораторний практикум з використанням високопродуктивних технологій комп’ютерної математики)
View
Моделювання та видобуток даних (Алгебраїчні та числові системи, комбінаторний аналіз)
View
Математичне моделювання процесів та об'єктів предметних областей. Моделювання у середовищі Wolfram Mathematica
View
Методи математичного моделювання в інженерних задачах (практикум з використанням високопродуктивних технологій обчислень)
View
Comparison of feature extraction tools for network traffic data
View
Modelling of automotive steel fatigue lifetime by machine learning method
View
High-performance technologies of modeling and identification of complex multi-component systems and processes
View
Detection and classification of DDoS flooding attacks by machine learning method
View
Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Моделювання та аналіз програмного забезпечення» для студентів 1 рівня вищої освіти за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»
View
Практична граматика англійської мови. Вправи для самостійної роботи
View
Методичний посібник з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» для студентів технічних спеціальностей»
View
Роль мотивації та шляхи її підвищення при вивченні іноземних мов
View