Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3150
Název: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку(на прикладі ПАТ "ТерА")
Autoři: Макар, Оксана Ігорівна
Datum vydání: 23-čer-2014
Date of entry: 23-čer-2014
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Klíčová slova: ринок
підприємство
Edice/Číslo zprávy: спеціальність 8.03050701 — "маркетинг"
Abstrakt: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701
Popis: В роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3150
Vyskytuje se v kolekcích:8.03050701 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora