Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакар, Оксана Ігорівна-
dc.date.accessioned2014-06-23T09:13:04Z-
dc.date.available2014-06-23T09:13:04Z-
dc.date.issued2014-06-23T09:13:04Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3150-
dc.descriptionВ роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.relation.ispartofseriesспеціальність 8.03050701 — "маркетинг"-
dc.subjectринокuk
dc.subjectпідприємство-
dc.titleРозробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку(на прикладі ПАТ "ТерА")uk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора