Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Název: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Autoři: Саченко, Світлана Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Саченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Datum vydání: 2009
Date of entry: 4-srp-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.512
Klíčová slova: маркетингові витрати
виробництво
собівартість
Abstrakt: Досліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.
The features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.