Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівнаuk
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївнаuk
dc.date.accessioned2009-08-04T15:04:58Z-
dc.date.available2009-08-04T15:04:58Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСаченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.uk
dc.description.abstractThe features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.uk
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетингові витратиuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectсобівартістьuk
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.512en
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.