Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівнаuk
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївнаuk
dc.date.accessioned2009-08-04T15:04:58Z-
dc.date.available2009-08-04T15:04:58Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСаченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.uk
dc.description.abstractThe features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.uk
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетингові витратиuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectсобівартістьuk
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.512en
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.