Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівнаuk
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївнаuk
dc.date.accessioned2009-08-04T15:04:58Z-
dc.date.available2009-08-04T15:04:58Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСаченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.uk
dc.description.abstractThe features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.uk
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетингові витратиuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectсобівартістьuk
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.512en
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi